wtorek, 18 listopada 2014

Serwer... @#$%%R@%&%$ !!!

Hm... jak by to napisać... Już wiem! Łeeeeeee!!! O co chodzi?! O serwer MineCraft'a CraftApple.pl... Otóż po jakimś czasie grania na nim (4 miesiące) jakoś mi się "odechciało" więc zrobiłam sobie przerwę... Ale gdy weszłam nie dawno na serwer, logowałam się, a tu potem: "Złe hasło". Ponownie wpisuję hasło i ponownie ta sama informacja. W końcu doszłam do wniosku, że mojego konta już nie odzyskam, więc postanowiłam napisać o tym na pomoc@craftapple.pl, bo wszyscy mi mówili 'pisz tam, pisz tam!'. To napisałam. I co? G***o, za przeproszeniem. Odpowiedzieli 'Witam, nie zmieniamy haseł!' Napisałam o tym nawet na forum serwera, ale co? Znów to samo! Argh! Zrobiłam nowy temat, ale znowu odpowiedzią jest 'Nie zmieniamy haseł!'! A może ja nie chce zmieniać tego durnego hasła?! A może chce po prostu żeby mi konto usunęli, żebym mogła się na nowo zarejestrować?! A może od razu mi dać tylko bana?! za dociekliwość?! Za determinacje?! Za cierpliwość, której i tak mi tu mało zostało?! Ale jeśli jakiś admin, mod czy nawet budowniczy to przeczytał, to oto właśnie moja opinia na ten temat, ale wiedzcie, że się nie poddam! nie złamiecie mnie! To był mój pierwszy serwer na którym zagrałam, i za razem ulubiony. Wątpię, żeby jakiś admin, mod czy ktokolwiek z tego serwera to przeczytał, ale determinację się nagradza, a nie karze. I jedno wiem na pewno. Odzyskam to konto prędzej czy później. Nie wierzycie? To wasz błąd... BUAHAHAHAHA!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz