sobota, 29 sierpnia 2015

Mody?

UWAGA: TEN POST JEST SKIEROWANY DO OSÓB POCZĄTKUJĄCYCH, WIĘC JEŚLI GRASZ JUŻ DOSYĆ DŁUGO W MC, NIE MUSISZ TEGO CZYTAĆ, BO I TAK NICZEGO NOWEGO SIĘ NIE DOWIESZ. :D 
Witam, dziś opowiem wam trochę o modyfikacjach do minecrafta:)

Co to jest "modyfikacja do minecraft?"
Modyfikacja jest dodatkiem urozmaicający, bądź utrudniającym rozgrywkę.
Po co mi ta modyfikacja?!
Na ten przykład by sobie pomóc. Rei's minimap jest mapką która ma możliwość zaznaczania dowolnego punktu.
Hahaha! Śmieszne, mapka w MineCraft! Ale do rzeczy, jak takie coś uruchomić, do jasnej...?
Ej no, bez takich! Spokojniej proszę! Musisz pobrać moda, na stronie moda będzie instrukcja krok po kroku.
Ale skąd mam wziąźć tego całego "Forge"?!
Wpisz w przeglądarce "Forge", i pobierz na ulubioną wersję MineCraft'a, pamiętaj, iż potrzebna jest tu odpowiednia wersja Javy.
Pobrałem i zainstalowałem Forge, i nie mam folderu "mods"!!!
Nie krzycz tak, sąsiedzi się skarżą! Ale jeśli go nie masz, sam go zrób:)
Dzięki, MineCraft mi nie działa-.-
Pewnie masz nie odpowiednią wersję Javy, bądź moda, lub nawet i Forge, spróbuj z innym.
Dziękuję za pomoc, ale mam też inne pytania!
Oh, tak? zadaj mi je w komentarzu, to Ci odpowiem! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz